Nieuwe editie ‘Lifestyle Limburg’ gelanceerd

Domaine La Butte aux Bois vormde het decor voor de lancering van het koffietafelboek ‘Lifestyle Limburg’. Dat is intussen aan de 4e editie toe.

Al wie van lekker eten, shoppen en exclusieve hotspots houdt, tekende present bij de presentatie.  ‘Lifestyle Limburg’ telt maar liefst 740 pagina’s en is gevat in een harde cover., waardoor het snuisterboek vast op tal van tafels terecht komt.

“Er staan weer een 50-tal nieuwe zaken in, naast deelnemers uit vorige edities,” vertelt uitgever Steve Corthaut. “Het boek kent een oplage van 40.000 exemplaren. Elke deelnemer krijgt een eigen cover. Daarnaast is voor deze editie de lay-out en het lettertype iets vernieuwd. Ook de middenkatern, een kookboek, kreeg extra pagina’s. Bekende chefs van o.a. Cuchara, Ogst, La Botte, Aurum en tal van anderen delen een recept. Van de ingrediënten tot de bereiding, afgewerkt met een mooie foto voor de presentatie,“ aldus redacteur Philip De Hollogne.

‘Lifestyle Limburg’ wordt uitgegeven door de SC Corporate Group. Naast Limburg rolt men ook deze conceptboeken uit over de andere provincies van Vlaanderen. “Alleen Brabant is nog to-do,” aldus De Hollogne. Daarnaast staan er nog andere initiatieven in de steiger. Zo wordt ‘Lifestyle Vlaanderen’ ook uitgerold via de website, een zomer- en winterevent, maar binnenkort mogen we een trailer verwachten. Want bewegend beeld volgt.

Voor meer info: www.lifestyle.vlaanderen of info@lifestyle.vlaanderen.

Over de auteur

Woont centraal in de Euregio, kort bij Maastricht, Aken, Luik en Hasselt. Neemt als freelancer ook losse opdrachten aan.

Verwant

Geef commentaar